مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: شرایط عادی پس از بارندگی در غرب استان به‌ویژه شهرستان بستک و پارسیان حاکم شده است.

هرمزگان سیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا،  علیرضا صفاایسینی در جمع خبرنگاران، ضمن اعلام این خبر افزود: از ساعت ۱۴ سه شنبه ۲۶ آذر که بارندگی در منطقه کاهش یافت محور مواصلاتی پارسیان به بندرلنگه بازگشایی‌شده و دیگر مشکلی در این محور وجود ندارد.

وی با اشاره به منطقه رودخانه کوشکنار بیان کرد: این منطقه نیز به دلیل طغیان رودخانه کوشکنار مسدود شده که با فروکش رودخانه این محور نیز بازگشایی خواهد شد.

صفاایسینی خاطرنشان کرد: قطعی برق و آب اکثر نقاط به مدار بازگشته تنها در چند منطقه به دلیل ایمنی مردم برق قطع‌شده که پس از فروکش کردن آن آن‌ها نیز در مدار قرار خواهند گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: در تمام مدت بارندگی از هم طریق ارتباط بیسیم و ارتباط ماهواره‌ای با فرماندار و هلال‌احمر پارسیان در ارتباط بوده‌ایم و مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.

صفاایسینی با اشاره به برقراری ارتباط از طریق ایرانسل در پارسیان، افزود: به دلیل بروز مشکلاتی در فیبر نوری پارسیان شرکت زیرساخت در ایجاد ارتباط با مشکل روبرو شده که در حال برطرف سازی آن هستند.

وی با اشاره به بارش ۱۶۵ میلی‌متر در بستک گفت: با توجه به حجم بالای بارندگی در شهرستان بستک خوشبختانه تنها آب‌گرفتگی معابر و تعدادی خانه مسکونی اتفاق افتاده که برای رفع آن‌ها اقدامات لازم در حال انجام است.

صفاایسینی بابیان اینکه خوشبختانه در پارسیان و بستک خسارات جانی نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولویت در امداد و نجات‌ها جلوگیری از خسارت جانی است خوشبختانه در این دو شهرستان هیچ خسارت جانی نداشته‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان  گفت: بارندگی‌ها تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت. از امشب بارندگی در شرق استان نیز آغاز خواهد شد از تمامی هم استانی‌ها درخواست می‌شود که به‌منظور کاهش خسارات احتمالی و بروز مشکلات از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

کد خبر 471034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha