رئیس کمیته طبیعت‌گردی هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: این کمیته آماده امدادرسانی زمستانی به هم‌وطنان درمانده درراه‌های سخت و دشوار است.

امدادرسانی زمستانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا حمیدی با اشاره به این‌که امدادرسانی داوطلبانه یکی از برنامه‌های مهم این کمیته است، اظهار داشت: در طول فصل به‌ویژه نیمه دوم سال که شرایط آب و هوایی نامساعد است، کمک‌رسانی به خودروهای درراه مانده را انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: همه‌سال با شروع فصل سرد و زمستانی این کمیته با ارسال نامه کتبی خطاب به ارگان‌های مرتبط با امداد و نجات آمادگی خود را برای کمک به امدادرسانی در مواقع حوادث غیرمترقبه همانند بارش شدید برف اعلام می‌کند.

رئیس کمیته طبیعت‌گردی هیات ورزش‌های همگانی همدان بیان کرد: خودروهای ۲ دیفرانسیل قابلیت عبور از مسیرهای سخت گذر دارد و تجربه امدادرسانی‌های مختلف داشته‌ایم.

حمیدی یادآور شد: حتی در مواقع بارندگی برف به نجات رانندگان گرفتار در برف می‌رویم؛ به‌ویژه در کوچه‌باغ‌ها، روستاها و جاده‌های فرعی که نیاز به امدادرسانی بیشتر است.

وی مرکزیت امدادرسانی این کمیته را جاده همدان - کرمانشاه جنب راهدارخانه رسول آباد شهرستان بهار عنوان کرد و گفت: این گروه جهت امداد و نجات خودروها و مردمی که احتیاج به کمک وامداد داشته باشند، آماده است.

 تعطیلی لیگ دسته یک فوتبال همدان

بر اساس اعلام هیات فوتبال همدان تمامی مسابقات لیگ دسته یک این استان به دلیل بارش شدید برف تعطیل شد.

هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک استان به دلیل بارش شدید برف و مساعد نبودن شرایط جوی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

همچنین تمرین رشته‌های مینی گلف، به کاپ و وودبال نیز تعطیل شد.

تمرین آماده‌سازی تیم‌های فوتبال رده‌های سنی پایه نیز به دلیل بارش‌ها تعطیل شد.

تیم‌های استانی نیز به تمرین در سالن‌های سرپوشیده پرداختند.

کد خبر 471032

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha