مدیر تعاون روستایی استان ایلام، از بخشودگی بیش از ۳ میلیارد ریال از جرائم دیرکرد تسهیلات این تعاونی‌ها خبر داد.

تسهیلات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ناصر ناصری اظهار داشت: شبکه تعاونی‌های روستایی استان ایلام از دستورالعمل بخشودگی جرائم ابلاغی سال ۹۶-۹۷ قانون بودجه بهره‌مند شد.

وی افزود: در راستای تسویه مطالبات بانک‌های استان نزد اتحادیه و شرکت‌ها که بعضاً منجر به طرح دعواهای حقوقی علیه شبکه و متعاقب آن انسداد حساب‌ها و توقیف اموال تعاونی‌ها می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان ایلام تصریح کرد: هم چنین به منظور استفاده از فرصت پیش آمده در قانون بودجه از جمله (بند «و» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ و بند «ط» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۷) مدیریت تعاون روستایی استان ظرف ۲ سال گذشته موفق به باز پرداخت مبلغ شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات سررسید گذشته نزد بانک‌های عامل شده است.

وی بیان کرد: از این رقم مبلغ ۳ میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال مربوط به جرائم دیر کرد تسهیلات مذکور بوده که با استفاده از بند و تبصره‌های فوق مشمول بخشودگی شده است.

ناصری در ادامه از وصول ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مطالبات در سه ماه توسط کمیته وصول مطالبات مدیریت تعاون روستایی استان ایلام خبر داد و گفت: در شش ماهه دوم سال ۹۷ کمیته وصول مطالبات در مدیریت تعاون روستایی استان تشکیل و شروع به فعالیت کرد. با تشدید فعالیت این کمیته در یک بازه زمانی سه ماهه مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد ریال از مطالبات شرکت‌ها نزد اعضا و اشخاص حقیقی و حقوقی را وصول کند.

کد خبر 470960

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha