مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: به‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و درآمدزایی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اشتغال‌زایی برای مددجویان تا سقف ۵۰ میلیون تومان به هر مددجوی کارآفرین تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

تسهیلات به مددجویان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هدایت صفری دوشنبه ۲۵ آذر با اعلام این خبر به خبرنگاران افزود: توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی زیرپوشش کمیته امداد و بسترسازی برای ایجاد درآمد باثبات از راهبردهای اصلی در تحقق رسالت محرومیت‌زدایی و فقرزدایی این نهاد است.

وی اظهار داشت: همراهی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، تشکل‌ها و مؤسسات خیریه اثربخشی خدمات کمیته امداد را ارتقا می‌دهد، همکاری بین بخشی و تعاملات سازنده سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در بخش‌های مختلف موجب جاری شدن نشاط اجتماعی در مددجویان تحت حمایت این نهاد و بازیابی روحی و روانی خانواده‌های آسیب‌دیده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: چالش‌های اقتصادی موجب افزایش مراجعات به این نهاد شده است، تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برقراری ارتباطات و تعاملات برون‌سازمانی زمینه‌های لازم برای رفع نیازهای معیشتی و اقتصادی مراجعان به این نهاد با رویکرد توانمندسازی برای آن‌ها فراهم شود.

به گفته صفری ۲۸ هزارو ۳۱۸ خانوار با جمعیت ۵۴ هزار و ۹۸۰ نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره‌مند هستند.
 

کد خبر 470871

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha