معاون وزیر کشور در حاشیه مراسم افتتاح یک واحد آسیب‌دیده سیل در آق‌قلا گفت: با توجه به پیشرفت خوب ساخت‌وساز در استان گلستان امیدوار هستیم که جشن به بهره‌برداری رسیدن تمامی منازل مسکونی در فروردین ماه برگزار شود.

افتتاح واحد آسیب‌دیده سیل در آق‌قلا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان،در مراسمی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و استاندار گلستان، یک واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل در آق‌قلا افتتاح شد.

دکتر هادی حق‌شناس عصر دوشنبه بیست و پنجم آذر در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه با همت دستگاه‌های مسئول، ۵۰ درصد از ۷۴۰۰ واحد مسکونی احداثی به مرحله اجرای سقف رسیده و ۹۲ درصد واحدها نیز پی‌کنی شده است.

وی افزود: انشالله بازسازی واحدهای مسکونی تا پایان سال و بخش عمده‌ای از آنها تا پایان بهمن به اتمام خواهد رسید.

استاندار گلستان همچنین از لایروبی گرگان رود در شهرستان آق‌قلا خبر داد و گفت: تاکنون لایروبی ۱۷۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان انجام شده که بخش زیادی از آن در شهرستان آق‌قلا است.

دکتر حق‌شناس گفت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته، در بارش‌های آتی شاهد آبگرفتگی منازل مسکونی نباشیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نیز در این افتتاحیه گفت: به فضل خداوند واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل شهرستان آق‌قلا پیشرفت خوبی دارد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم با پیگیری استاندار و غراوی معاون عمرانی استاندار گلستان، مقرر شد مدرسه ابتدایی روستای سقریلقی که در اثر سیل آسیب‌دیده بود بازسازی شود.

همچنین معاون وزیر کشور و استاندار گلستان از عملیات لایروبی اطراف پل قدیمی آق‌قلا بازدید کردند.

کد خبر 470870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha