استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اخبار و شایعات برخی کانال‌های خبری مبنی بر سفر تفریحی وزیر کشور در روز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین به یک از استان‌ها واکنش نشان داد و آن را کذب محض دانست.

حسین کلانتری

به گزارش همشهری آنلاین حسین کلانتری عصر دوشنبه در حاشیه جلسه با دانشجویان دانشگاه یاسوج درگفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خبر به دور از واقعیت و یک خط تخریبی خطرناک و مصداق بارز، بازی در زمین دشمن محسوب می شود.

کلانتری یادآور شد: وزیر کشور در همان شب بیست و سوم آبان ماه و یک روز قبل از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین با برخی از اعضای شورای امنیت کشور در این زمینه نشست داشت.

وی تصریح کرد: در شب اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و از ساعت ۲۲ شب نیز به صورت ویدئو کنفرانس با تمامی استانداران و اعضای شورای تامین استان‌ها در همین راستا نیز جلسه مهمی برگزار کرد و نکات و توصیه های لازم امنیتی را نسبت به هوشیاری و آماده باش کامل مجموعه مسئولان اجرایی و امنیتی در سراسر کشور اعلام کرد.

کلانتری یادآور شد: در کهگیلویه وبویراحمد نیز برخی از اعضای شورای تامین استان از جمله فرمانده سپاه فتح استان، سردار انصاری فرمانده انتظامی، مدیرکل اطلاعات و برخی از اعضای دیگر شورای تامین نیز در این جلسه مهم حضور داشتند.

وی با بیان اینکه به عنوان کسی که سال‌ها به فراخور مسئولیت‌ها در ساختار امنیتی کشور فعالیت داشته‌م و مدیرکل امنیتی وزارت کشور نیز بودم، تصریح کرد: با اطمینان میگویم که شخصیت و منش رحمانی فضلی مبرا و به دور از چنین اتهام‌ها و اقدام‌هایی است.

 ظرف روزهای گذشته برخی کانال های خبری و فضای مجازی مدعی شده بودند که  رحمانی فضلی در شب اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، در سفر تفریحی بوده و دو روز پس از آن یعنی روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه به تهران بازگشت.

البته هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین نیز پیشتر حضور رحمانی فضلی وزیر کشور را در این استان هنگام اجرای طرح سهمیه بندی سوخت تکذیب کرده بود.

وی تصریح کرد: متاسفم از اینکه برخی با بی‌تقوایی اخباری را منتشر می‌کنند که صحت ندارد و افکار عمومی را متاثر می‌سازد.

وی افزود:روز گذشته خبری منتشر شد که وزیر کشور در شب سهمیه بندی بنزین در قزوین حضور داشته است که کذب محض بوده و ایشان پس از معارفه من از حدود سه ماه گذشته در قزوین حضور نیافته‌اند.

جمالی پور اضافه کرد: معتقدم که برخی برای مخدوش کردن چهره‌های خدوم و دلسوز کشور به هر ترفندی دست می‌زنند و سعی می‌کنند با اخبار دروغ مردم را نسبت به خدمتکاران خدوم خود بدبین نمایند که باید با این افراد برخورد شود.

وی اضافه کرد: در آن روز به دنبال انتشار اخباری مبنی بر بسته شدن آزادراه قزوین- تهران، مسیر حرکت وزیر آموزش و پررورش به آزادراه ساوه- قم تغییر کرد و ایشان از این مسیر به تهران برگشتند.

جمالی پور افزود:در این روز تنها وزیر آموزش و پرورش در قزوین حاضر بود که هیچ ارتباطی با موضوع سهمیه بندی بنزین نداشت و سایر اخبار در این زمینه کذب است.

کد خبر 470782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha