سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
۰ نفر

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: واژگونی وانت تویوتا در روستای گروکدپ از توابع دهستان مهبان نیکشهر ۲ کشته، ۲ مفقودی و ۱۱ زخمی برجا گذاشته است.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمودرضا ناصح دوشنبه شب افزود: یک طفل خردسال و کودک هشت ساله در دم جان خود را از دست دادند. ۲ نفر دیگر از حادثه دیدگان به داخل بند سنگ سیمانی پرآب پرت شده و احتمالا زیر آب هستند و از  وضعیت‌شان اطلاعی نیست.

وی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه چهار دستگاه آمبولانس به روستای گروکدپ اعزام شدند و خدمات رسانی به مجروحان حادثه را انجام دادند.

ناصح افزود: تاکنون سه مجروح در محل حادثه بطور سرپایی درمان و سه نفر دیگر نیز برای ادامه درمان به بیمارستان محمدرسول الله (ص) نیکشهر منتقل شدند.  

فرماندار نیکشهر نیز اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، ماشین آلات سنگین اداره راه و دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه در ۴۸ کیلومتری مرکز شهرستان نیکشهر روستای گروکدپ اعزام شدند.  

ضیاالحق هاشم‌زهی ادامه داد: با مدیر کل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان هماهنگی و یک نفر غواص از شهرستان کنارک به محل حادثه اعزام شده است.

کد خبر 470779

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha