رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ماجرای مرگ ۲ دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی را تشریح کرد.

مرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن تسلیت فوت ۲ نفر از دانشجویان این دانشگاه به خانواده و جامعه دانشگاهی، توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

او افزود: روز گذشته یک دانشجوی پسر که در رشته داروسازی مشغول به تحصیل بود، از کلاس درس بدون علائم تنفسی و قلبی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده و عملیات CPR (احیای قلبی، ریوی) انجام گرفت، اما نتیجه‌ای نداشت و دانشجو فوت شده بود.

ابول نژادیان اظهار داشت: همچنین یک دانشجوی دختر رشته پزشکی نیز فوت شده که خانواده او در هنگام بیدار کردنش از خواب متوجه مرگ فرزندشان می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه علت فوت دانشجویان در دست بررسی است؛ تصریح کرد: کمیته بحران با حضور جمعی از پزشکان در دانشگاه تشکیل شده و موضوع در حال بررسی و پیگیری است.

۲ هفته پیش نیز ۲ دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز اقدام به خودکشی کردند که مسئولان دانشگاه توضیحاتی در خصوص این خودکشی‌ها ارائه دادند.

همچنین یک تیم روانکاو نیز از سوی وزارت علوم بلا فاصله به خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران اعزام شدند تا موضوع را بررسی نمایند.

کد خبر 470674

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha