دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا در راستای تنظیم بازار و برخورد با متخلفان صنفی و گران‌فروشان در این شهرستان آغاز شد.

تنظیم بازار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی مرادی دوشنبه ۲۵ آذر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در راستای اجرای این طرح بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان قصرشیرین در استان کرمانشاه بر واحدهای صنفی سطح شهر نظارت کرده و با هرگونه تخلف از سوی این واحدهای صنفی به شدت برخورد می‌کنند.

وی اظهار داشت: نظارت بر واحدهای صنفی همه روزه در ۲ نوبت صبح و عصر توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

او گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در صورت مشاهده هرگونه تخلفی به شدت با سودجویان و متخلفان برخورد می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین، خواستار همکاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارایه گزارش تخلفات واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ به منظور برخورد با متخلفان، گرانفروشان و همچنین احتکار کنندگان مواد غذایی شد.

مرادی همچنین از اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین میوه مورد نیاز مردم در شب یلدا خبر داد و اظهار داشت: اکنون به لحاظ تامین میوه مایحتاج مردم مشکلی در بازار این شهرستان وجود ندارد.

وی گفت: گزارش‌های مردمی در کمترین زمان ممکن از سوی بازرسان این اداره پیگیری می‌شود و گشت‌های بازرسی مشترکی نیز زیر نظارت فرمانداری و تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های صنفی، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

مرادی گفت: اکنون به لحاظ تامین کالاهای مایحتاج اساسی مردم مشکلی در بازار این منطقه وجود ندارد.

کد خبر 470641

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha