نماینده ۱۰۰- کیلوگرم ایران در روی نخست رقابت‌های قهرمانی جهان قزاق کورس در قزاقستان اولین مدال رسمی ایران در این رشته را به دست آورد.

احمد يزدان‌پناه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، پیکارهای قهرمانی جهان قزاق کورس با حضور ۲۵۰ شرکت‌کننده از ۴۹ کشور جهان از روز ۲۴ آذر به میزبانی قزاقستان آغاز شد.

در روز نخست نمایندگان اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۹۰-، ۱۰۰-، ۱۰۰+ کیلوگرم به روی تاتامی رفتند و در روز پایانی رقابت‌های اوزان ۶۶-، ۷۴-، ۸۲-، وزن آزاد انجام خواهد شد.

احمد یزدان‌پناه به عنوان اولین نماینده ایران در وزن ۱۰۰- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت. او در اولین مبارزه خود با نماینده استونی روبه رو و موفق شد در کمتر از دو دقیقه حریف خود را با ضربه فنی مغلوب کند و در دومین مبارزه نیز در کمتر از ۳۰ ثانیه حریفی از قرقیزستان را با شکست بدرقه کرد.

سومین حریف وی از کشور برزیل بود که نماینده کشورمان در کمتر از یک دقیقه این رقیب را هم از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نماینده وزن ۱۰۰-کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست مقابل حریفی از کشور میزبان به کسب مدال برنز بسنده کرد.

حسین قمی مسئولیت سرمربیگری تیم ملی قزاق کورس را بر عهده دارد و پیمان ترکاشوند به عنوان رئیس کمیته قزاق کورس ایران، تیم کشورمان را همراهی می‌کند.

کد خبر 470601

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha