دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۲ هزار و ٧۵٠کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در این شهرستان معدوم شد.

گوشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن گل محمدی دوشنبه ۲۵ آذر با بیان این مطلب افزود: در پی دریافت گزارشی از سوی کارشناسان شبکه دامپزشکی ایرانشهر مبنی بر عرضه گوشت‌های فاسد و تاریخ گذشته در چندین نقطه‌ی این شهر موضوع به طور جد مورد پیگیری قرار گرفت.  

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و خارج کردن گوشت‌های فاسد از شبکه توزیع، بازرسان ادارات دامپزشکی و شبکه‌ی بهداشت ایرانشهر با دستور قضایی جهت بررسی موضوع اعزام و ضمن نمونه برداری از گوشت‌های مذکور نسبت به ارسال نمونه به آزمایشگاه‌های تخصصی اقدام و با پلمب اماکن مذکور اجازه خروج هیچ‌گونه گوشتی داده نشد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: پس از وصول نظریه آزمایشگاه و تایید وجود باکتری سالمونلا در گوشت‌های مذکور تمامی این گوشت‌ها معدوم شدند.

وی بیان کرد: دادستانی به منظور صیانت از حقوق عامه با همراهی بازرسان ادارات دست‌اندرکار و پلیس اماکن نسبت به کنترل فرآیند عرضه و نحوه‌ی توزیع مایحتاج و ارزاق عمومی سالم و بهداشتی شهروندان کارگروه ویژه‌ای را زیر نظر مستقیم دادستان، ساماندهی و تشکیل داده است.

گل‌محمدی اظهار داشت: شهروندان اطمینان داشته باشند که هیچ متخلف و مجرمی اجازه‌ی فعالیت‌های غیربهداشتی را در سطح شهرستان ایرانشهر نخواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه موارد غیربهداشتی و دریافت گزارشات مردمی موثق در خصوص اقدامات و تهدیدات علیه بهداشت عمومی با عوامل مربوطه برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 470566

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha