مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
۰ نفر

مدیرکل تعاون، ‌ کار و رفاه اجتماعی قم گفت:‌ حدود ۶۸ درصد مردم(یارانه بگیر) استان که شامل ۲۲۸ هزار و ۴۹۹ خانوار می‌شوند، ‌ سبد معیشتی خود را دریافت کردند.

کاویانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، مصطفی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: همچنین در قم ۳۳۵ هزار و ۸۲۳ خانوار که شامل ۷۲۷ هزار و ۵۳۳ تن می‌شود یارانه ماهیانه دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ زمینه پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص سبد معیشتی در اداره کل تعاون، ‌ کار و رفاه اجتماعی استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری از طریق سایت این اداره کل فراهم است. همچنین افرادی که یارانه دریافت نمی‌کنند و سبد معیشتی نیز دریافت نکردند می‌توانند برای پیگیری درخواست خود از ابتدای دی‌ماه به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

سبد معیشتی، مبلغی است که از سوی دولت از ۵۵ هزار تومان برای خانوارهای یک‌نفره تا ۲۰۵ هزار تومان برای خانوارهای پنج نفره و بیشتر پس از ساماندهی قیمت بنزین تعیین‌شده است.

کاویانی در بخش دیگری از سخنان خود به روند نزولی نرخ بیکاری استان طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته و ایجاد ۱۴هزار فرصت شغلی جدید در استان، ‌ توانستیم در قم تثبیت اشتغال داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، ‌ کار و رفاه اجتماعی قم بیان کرد: در بحث مسائل مرتبط با حوزه کارگری و تعاونی‌های استان نیز شاهد کاهش مشکلات و ارتقای جایگاه استان در این بخش‌ها هستیم.

کد خبر 470512

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha