مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از سرمایه‌گذاری حدود ۱۰ میلیون یورویی چینی‌ها در پروژه تولید "فروآلیاژ منگنز" در کرمانشاه خبر داد.

فروآلیاژ منگنز

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا،  فرید خلیلی، با اشاره به رایزنی‌های متعددی که با سرمایه‌گذاران خارجی برای پای کار آمدن در کرمانشاه انجام شده، گفت: در همین راستا گروهی از سرمایه‌گذاران چینی برای احداث پروژه فروآلیاژ منگنز در کرمانشاه اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان این‌که این واحد قرار است در شهرک صنعتی مرصاد احداث شود، خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان برآورد اولیه سرمایه‌گذاری در این واحد به ما اعلام کردند حدود ۱۰ میلیون یورو برای فاز اول است که در فازهای بعدی افزایش خواهد یافت.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از اختصاص زمین هشت هکتاری برای این منظور خبر داد و تاکید کرد: این پروژه اکنون در مرحله تجهیز کارگاه و سفارش ساخت تجهیزات است.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران اقداماتی از جمله تحویل ضمانت و سپرده، ثبت شرکت با نام "فروآلیاژ متحدشرق آسیا" و ... را انجام دادند، زمین هم به آنها تحویل شده و اکنون نیز در کرمانشاه مستقر هستند.

خلیلی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد، یادآور شد: سرمایه‌گذاران وعده دادند این مجموعه را ظرف مدت یکسال به بهره‌برداری برسانند.

به گفته خلیلی، با بهره‌برداری از این مجموعه برای ۱۲۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

کد خبر 470489

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha