مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: شهرداری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی متقاضی همکاری برای احداث بازارچه‌های متعدد دائمی در کرمان، استقبال می‌کند.

بازار کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمود ایرانمنش یکشنبه بیست‌وچهارم آذر افزود: هم اکنون سه بازارچه در شهر کرمان وجود دارد که نیاز به ساماندهی و مدیریت جدید دارند، علاوه بر آن محله‌های بسیاری در شهر کرمان وجود دارد که باید در آنها بازارچه‌های محلی راه‌اندازی شود.

وی هدف از این اقدام را رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان و سریع آنها به مواد غذایی مورد نیاز عنوان کرد و اظهار داشت: به‌زودی نشستی با شهرداران مناطق مختلف شهری برای شناسایی زمین‌های مناسب برای احداث بازارچه، برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان ادامه داد: پس از آن سرمایه‌گذاران متقاضی می‌توانند برای احداث این نوع بازارچه‌ها با شهرداری همکاری کنند.

وی تصریح کرد : همه تلاش‌مان بر این است که همه بازارچه‌های شهر کرمان اعم از بازارچه‌های فعلی و بازارچه‌های جدید به صورت متحدالاشکل طراحی، پلاک‌گذاری و مدیریت شوند.

ایرانمنش عنوان کرد: پس از شناسایی زمین‌ها طی آگهی رسمی از سرمایه‌گذاران برای مشارکت در اجرای این پروژه دعوت به عمل می‌آید.

کد خبر 470394

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha