رئیس شرکت توزیع برق خلخال از آغاز عملیات اجرایی ایجاد امکانات روشنایی سه‌راهی فیروزآباد - خلخال در تقاطع جاده خلخال به اردبیل - سرچم خبر داد.

سه راهی خلخال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرشاد سیدی،  رئیس شرکت توزیع برق خلخال در استان اردبیل افزود: به‌دنبال افزایش درخواست‌های مردمی و همچنین خواسته امام جمعه خلخال و مسوولان اجرایی منطقه در تامین روشنایی این تقاطع برای رفاه حال مسافران جاده، نصب پایه‌های فلزی برای تامین روشنایی سه‌راهی فیروزآباد - خلخال با مشارکت اداره برق خلخال و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر از چند روز پیش آغاز شده است.

وی گفت: با پایان یافتن نصب و بتن‌ریزی پایه‌ها، سیم‌کشی و نصب چراغ‌های روشنایی در این تقاطع فاقد امکانات روشنایی برای رفاه حال مسافران در شب هنگام بزودی فراهم می‌شود.

 سیدی افزود: مشکل روشنایی این محل، مشکل چندین ساله برای مسافرانی که شب هنگام برای پیاده و سوار شدن در این محل منتظر از راه رسیدن اتوبوس و یا سورای‌های کرایه‌کش بود که امسال با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسوولان منطقه و تلاش مدیریت توزیع برق خلخال این خواسته به حق مردم تحقق می‌یابد.

راه اصلی خلخال -  فیروزآباد به طول ۲۷ کیلومتر بخشی از راه جدید خلخال - اردبیل بوده که در سه‌راهی میکائیل‌آباد این جاده را به جاده ارتباطی اردبیل - سرچم متصل و امکان دسترسی مردم این منطقه را به مرکز کشور و استان از طریق این تقاطع فراهم می‌کند.

کد خبر 470379

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha