یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۸۹۷کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان ایرانشهر کشف شد.

مواد مخدر ترياك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار احمد طاهری امروز در این‌باره افزود: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به عمق کشور از طریق مسیرهای ارتباطی حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی ادامه داد: در پی کسب این خبر چند تیم از ماموران زبده مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر به صورت پوششی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس مبادی ورودی شهر ایرانشهر ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند متعلق به اعضای این باند را در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در یکی از مسیرهای فرعی شناسایی و تحت نظر گرفتند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در یک قدمی چنگال قانون می‌دیدند پس از طی مسافتی به داخل یکی از روستاهای همان محدوده تغییر مسیر داده و محموله موادمخدر را در یک منزل مسکونی خالی و قبل از رسیدن عوامل انتظامی متواری شدند.

وی بیان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل مذکور یک تن و ۸۹۷ کیلو و ۸۳۶ گرم موادمخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح کلاش، چهار تیغه خشاب حاوی ۱۱۰ فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند سازمان یافته قاچاق موادمخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان موادمخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

کد خبر 470291

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha