استاندار کرمان گفت: معین توسعه‌ای به صورت تخصصی برای حل مسائل و مشکلات حاشیه شهر کرمان به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه خواهد شد.

استانداری کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدجواد فدائی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با استناد به گزارش معین اقتصادی شهرستان شهربابک خواستار پویایی بیشتر ادارات در صدور مجوزها برای کسب و کار در مناطق مختلف استان شد.  

وی همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان را موظف کرد تا از مجموع مدل‌های کسب و کار معین‌های اقتصادی شهربابک، گلباف و قلعه‌گنج، مدل توسعه مناسبی برای استان تهیه کند.

دکتر فدائی بیان کرد: برای حل مسائل و مشکلات حاشیه شهر کرمان، معین توسعه‌ای به صورت تخصصی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه خواهد شد تا به شکل تفاهم‌نامه‌ای کار از این حاشیه‌ها دنبال شود.  

در ادامه این نشست برنامه اجرایی توسعه اقتصاد دانش بنیان به عنوان یکی از برنامه‌های ۱۱ گانه ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه و مورد تصویب قرار گرفت.

استاندار کرمان افزود: بخش‌های مربوط به شهر هوشمند در کارگروه شهر هوشمند مطرح شود تا هر چه تصویب شد در این طرح لحاظ گردد.

کد خبر 470269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha