مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
۰ نفر

شهردار تهران در دو حکم جداگانه محمود ترفع را به سمت سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و پیمان سنندجی را به سمت مشاور شهردار در امور حمل و نقل و اتوبوسرانی منصوب کرد.

پيروز حناچي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی در حکمی محمود ترفع را به سمت سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه منصوب کرد. در متن حکم شهردار تهران این چنین آمده است: 

«با توجه به سوابق، تخصص، تعهد و تجارب جناب‌عالی، به‌موجب این حکم شما را به سمت «سرپرست شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه» منصوب می‌نمایم. امید است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی و رفاه شهروندان، در انجام خدمت‌رسانی تلاش نمایید و در هماهنگی با معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، نسبت به برنامه‌ریزی، اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجریه خویش را در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» به کار گیرید.»

حناچی در حکمی دیگر «پیمان سنندجی» را به سمت «مشاور شهردار در امور حمل و نقل و اتوبوسرانی» منصوب کرد. در متن حکم حناچی این چنین آمده است:  «نظر به تعهد، سوابق و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم شما را به سمت «مشاور شهردار در امور حمل و نقل و اتوبوسرانی» منصوب می‌نمایم. امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» موجبات ارائه خدمت مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.»

سنندجی پیش از این مسئولیت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه را برعهده داشت و با اعلام خبر فروش ساعتی صندلی اتوبوس‌های خط‌های مهم در ساعت‌های شلوغی بسیار خبرساز شده بود.

کد خبر 470214

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha