مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: یکی از دغدغه‌ها و رسالت‌های این شرکت، آموزش و توانمندسازی واحدهای صنعتی است که در این راستا دوره‌های ‌آموزشی کاربردی برای مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی و صنعتی استان برگزار می‌شود.

واحد صنعتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ایرج احمدی شامگاه شنبه ۲۳ آذر با بیان این مطلب به خبرنگاران، اظهار داشت: دوره‌های آموزشی موردنظر شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، تمام آموزش‌هایی را در برمی‌گیرد که منجر به ارتقای علمی فراگیران و توانمندسازی شاغلان واحدهای صنعتی در خصوص مسائل مدیریتی و تخصصی نظیر مسائل بازار، بهره‌وری، استانداردهای کیفی و موضوعات تخصصی صنایع شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران و کارشناسان مرتبط با حوزه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، صاحبان سرمایه و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، مخاطبان این نوع دوره‌ها هستند.

احمدی افزود: اولویت آموزش با واحدهای صنعتی و صنفی داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی، اعضای خوشه‌های کسب‌وکار، فن بازارها، مشاوران مستقر در مراکز خدمات فناوری و کسب‌وکار و اجزای شهرک‌های فناوری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: هدف این نوع از دوره‌های آموزشی، افزایش دانش و تخصص موردنظر در مخاطبان بوده و شامل کارآفرینی، مدیریتی، کارشناسی و مهارتی است و بناتر شرایط می‌توانند حضوری یا مجازی برگزار شوند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادهای آموزشی استان در برگزاری این دوره‌ها، اظهار داشت: خوشبختانه تعامل و همکاری مطلوبی بین شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان وجود دارد و در تلاش هستیم تا با هم‌افزایی بیش‌ازپیش، دوره‌های آموزشی مفید و موثری را برای جامعه هدف خود برگزار کنیم.

شهرک صنعتی استان زنجان ۸۵۰ واحد تولیدی دارد که حدود ۷۰ درصد مختص واحدهای تولیدی کوچک است.

کد خبر 470162

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha