مدیرعامل منطقه آزاد کیش واگذاری این جزیره به چین را که اخیرا در برخی شبکه های مجازی منتشر شده، بی اساس و کذب اعلام کرد و گفت: منشا این خبر در خارج از کشور است.

کیش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در پی انتشار اخباری تکراری و سابقه دار در فضای مجازی مبنی بر واگذاری کیش به مدت ۲۵ سال به کشور چین، غلامحسین مظفری تصریح کرد: این خبر از اساس کذب است و با بررسی پلیس فتا مشخص شد منشاء اصلی انتشار خبر در خارج از کشور است.

مدیر عامل منطقه آزاد کیش اضافه کرد: برای اطمینان بیشتر به مردم و سرمایه گذاران اعلام می کنم که جزیره کیش قرار نیست به هیچ کشوری واگذار شود و این منطقه آزاد با برنامه ریزیهای انجام شده بلند مدت و به کارگیری توانمندیهای داخلی و جذب سرمایه های بین المللی بوِیژه در حوزه گردشگری در حال رشد و توسعه است.  

 وی با اشاره به برگزاری موفق رویداد بین المللی اینوکس و سمپوزیوم فرصتهای سرمایه گذاری کشورهای عضو اکو با رویکرد گردشگری، در جزیره کیش یادآوری کرد:  انتشار اخبار کذب مبنی بر واگذاری جزیره کیش، اقدامی سابقه دار و هدفمند است که همواره همزمان با برگزاری رویدادهای تحول آفرین در کیش منتشر شده و این بار نیز همزمان با برگزاری رویداد بین المللی سمپوزیوم فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری حوزه اکو توسط برخی شبکه های مجازی نشر داده شد.  

 غلامحسین مظفری تصریح کرد: منطقه آزاد کیش در قالب برنامه ریزی‌های میان و بلند مدت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بخشهای مختلف زیر بنایی این جزیره استقبال می کند و برای توسعه هرچه بیشتر این منطقه برنامه دارد که در این برنامه ها موضوع واگذاری امور به کشوری دیگر جایگاهی ندارد.  

 وی با اشاره به این که واگذاری منطقه آزاد کیش به کشورهای دیگر موضوعی است که تصمیم گیری در خصوص آن نیازمند مراحل قانونی و مصوبات قوه مقننه و سازکارهای قانونی است افزود: کسانی که هرازگاه این شایعات را منتشرمی کنند بدانند که قوانین جمهوی اسلامی ایران در این خصوص واضح و روشن است.

کد خبر 470152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    8 2
    آقای مظفری اگر شما با مردم شفاف باشید . این شایعات خنثی میشن . مرگ بر چین . این جزیرها متلق به مردم ایران است . هیچکس نمی تواند براش تصمیم بگیره .
  • ملت ایران IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    13 0
    مگه کسی جرات داره یک نقطه از ایران را به کسی بدهد. چه رسد به جزیزه زیبای کیش.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    7 0
    این مملکت ارث باباتون نیست حی سرش تصمیم میگرید. مرگ بر وطن فروش مرگ بر چین در جزیره از سرمایه داخلی بهره ببرید .
  • دلسوز IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    7 1
    سلام اتفاقا اصلی ترین موضوع بین مردم و مسئولین صداقت و شفافیته که متاسفانه رنگ باخته ، اصلی ترین موضوع کشور و شهر شهروند و ساکنین هستن که اصلا بهشون توجه نمیشه، به نظر من توی این قوانین یک بازنگری اساسی بشه و به دقت بهش عمل بشه بهتر جواب میده. یا حق