قیمت هر قطعه سکه تمام بهارآزادی امروز ۲۳ آذر ماه به ۴ میلیون و۵۰۲ هزار تومان رسید.

ارز هوم پیج

به گزارش همشهری آنلاین،  قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۶۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم با افزایش ۷۱ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان رسید.

نیم سکه ۱۶ هزار تومان کاهش یافت و به ۲ میلیون و ۴۰۲ هزارتومان فروخته شد و ربع سکه نیز به یک میلیون و۵۰۳ هزار تومان رسید که به این ترتیب ربع سکه نیز کاهش ۱۶ هزارتومانی را نشان می دهد.

قیمت سکه گرمی برابر با ۹۱۲ هزار تومان است و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به ۴۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسید که افزایش ۳۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی ۱۴۷۵  دلار قیمت خورد.

قیمت دلار نیز در اولین روز هفته با کاهشی ۵۰ تومانی به ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. امروز هر دلار امریکا در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان فروخته می‌شود که نسبت به روز قبل ۵۰ تومان کاهش یافته است.

نرخ خرید دلار در بازار نیز ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است. هر چند دلار اندکی عقب رفته اما قیمت یورو با تغییر خاصی همراه نبوده است. هر یورو در صرافی‌های بانکی ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته می‌شود. نرخ خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان است.

فعالان بازار بر اساس گزارش خبرآنلاین معتقدند ورود بانک مرکزی به بازار و مهار معاملات سفته بازانه مهمترین دلیل کاهش قیمت ارز در بازار است. محدودیت تراکنش بین بانکی به مبلغ صد میلیون تومان در روز نیز علت دیگر مهار این بازار عنوان شده است.

کد خبر 470108

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha