شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
۰ نفر

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: دریا روزهای دوشنبه و سه شنبه با افزایش بادهای جنوب شرقی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش بادهای غربی نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.  

آب و هوای طوفانی هرمزگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مرضیه سی سی پور افزود: امروز شرایط جوی و دریایی آرامی برروی استان حاکم خواهد بود و پدیده غالب در ساعات بعد از ظهر گذر ابر پیش‌بینی می‌شود.  

وی تصریح کرد: از روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور، به تدریج افزایش ابر و برروی خلیج فارس رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با بیان این‌که از روز دوشنبه با افزایش بادهای جنوب شرقی ضمن متلاطم شدن مناطق دریایی، بارش‌ها در مناطق غربی استان آغاز و بتدریج سایر نقاط استان را نیز در بر می‌گیرد، اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان قابل ملاحظه خواهد بود و سبب رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ، افزایش لحظه‌ای سرعت باد، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خواهد شد.  

وی با اشاره به این‌که این سامانه روز پنجشنبه از استان خارج خواهد شد، اضافه کرد: دریا روزهای دوشنبه و سه شنبه با افزایش بادهای جنوب شرقی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش بادهای غربی نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.  

سی سی پور در پایان اضافه کرد: از نظر دمایی از فردا افزایش نسبی دمای کمینه، حین فعالیت سامانه بارشی کاهش دمای بیشینه و پایان هفته کاهش دمای کمینه پیش‌بینی می‌شود.  

کد خبر 470072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha