مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
۰ نفر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همدان گفت: با وجود شرایط سخت مالی کشور با رایزنی‌های مسئولان، بودجه هزینه‌ای این استان ۱۰ درصد افزایش یافت.  

بودجه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسکندر صیدایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همدان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به تقدیم لایحه بودجه ۹۹ توسط رئیس ‌جمهوری به مجلس شورای اسلامی افزود: در این لایحه مجموع اعتبارات هزینه‌ای در بودجه ۹۹ معادل ۳۶۲ میلیارد تومان است که این میزان نسبت به سال ۹۸ که ۳۲۴ میلیارد تومان بوده ۱۰ درصد رشد داشته است.  

او با بیان این‌که منابع عمومی بودجه ۹۹ کل کشور نسبت به سال گذشته ۸. ۴ درصد افزایش داشته است، گفت: اعتبارهای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان از ۸۶ میلیارد تومان به ۲۳۰ میلیارد تومان رسیده است.  

صیدایی افزود: در این میان اعتبارهای سه درصد نفت از ۵۹ میلیارد تومان به ۳۴. ۶ میلیارد تومان کاهش یافته است.  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همدان تاکید کرد: درآمد امسال بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید براساس مالیات باشد که بر اساس این برنامه در بودجه سال ۹۹ باید درآمد مالیاتی کشور هزار میلیارد تومان باشد.  

او با اشاره به رونمایی از «سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده» استان همدان گفت: در این برنامه افق جهت‌گیری در سه سال آینده تدوین شده است.  

کد خبر 470068

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha