مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان نامنویسی در طرح ملی مسکن، در شهرهای پرند و پردیس ثبت‌نام کنند.

مسکن پرند

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، رضا نگهبان روز شنبه ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: به غیر از ساکنان تهران که در پرند و پردیس ساماندهی می‌شوند، سایر شهروندان استان تهران در محلی که حداقل پنج سال در آن سابقه سکونت دارند می‌توانند ثبت‌نام کنند.  

وی یادآورشد: متقاضیان با دقت و توان سنجی قدرت مالی خود برای ثبت‌نام در طرح ملی مسکن اقدام کنند.  

نگهبان اظهارداشت: متقاضی برای استفاده از تسهیلات مسکن اقدام ملی باید توان سنجی لازم را در خصوص بازپرداخت داشته باشد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در مرحله نخست ثبت‌نام در ۳۰ آذر جاری، فقط اطلاعات هویتی و کد پستی مورد نیاز است و برای آن‌که حق شهروندان ضایع نشوند، بهتر است که متقاضیان از اینترنت پر سرعت خانگی یا اینترنت موبایل استفاده کنند.  

وی خاطرنشان کرد: هر متقاضی به غیر از پایتخت نشینان محل سکونت خود را به عنوان شهر درخواستی انتخاب کند چون در مرحله پالایش مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل رصد خواهد شد.  

نگهبان ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه www. tem. mrud. ir مراجعه کنند و متوجه باشند که تا زمانی که کد رهگیری ۱۰ رقمی را دریافت نکرده اند، مراحل ثبت‌نام به اتمام نرسیده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان پس از اتمام مراحل ثبت‌نام الکترونیک، باید منتظر اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی برای تحویل مدارک ثبت‌نام به صورت فایل اسکن شده در قالب فرمت jpg و با حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت باشند.  

وی اضافه کرد: میزان اقساط پرداختی نیز بسته به رقم وام متفاوت خواهد بود که در این زمینه نیز باید شرایط اقساط بانک مسکن را متقاضیان مد نظر داشته باشند.  

کد خبر 470037

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha