شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
۰ نفر

رییس گروه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: طرح بازرسی و سرکشی از ۶۵ درصد از استخرهای این استان انجام شد و بیشترشان موازین بهداشتی را بخوبی رعایت می‌کنند.

استخر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن تابش فر روز شنبه ۲۳ آذر اظهارداشت: این طرح با همکاری مرکز بهداشت استان، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات‌های شنا و نجات غریق انجام می‌شود و بطور جدی در دستور کار است.

وی اضافه کرد: این استان ۱۲۰ استخر دارد که تعداد ۶۸ استخر در اصفهان است و تعداد باقی مانده در روزهای آینده توسط بازرسان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

رییس هیات نجات غریق و غواصی ادامه داد: با توجه به این که عدم رعایت موازین سلامتی و بهداشت، تعطیلی مقطعی و حتی پلمب استخرها را در به دنبال خواهد داشت و حفظ سلامت ورزشکاران و مردمی که از این اماکن ورزشی استفاده می‌کنند، بیشترین اهمیت را دارد.

وی افزود: توزیع و فروش هرگونه مواد غذایی در محوطه استخرها با توجه به شرایط خاص هوا و امکان این اماکن ممنوع است و فروش باید در بوفه بیرون از محوطه انجام شود، نگهداری مواد غذایی در اطراف استخر بدلیل وجود بخار و گرمای موجود، خرابی آن را در پی دارد، لذا بهره‌برداران استخرها باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.

تابش فر خاطرنشان کرد:  بازدید و سرکشی از استخرها برای بررسی وضعیت آمادگی ناجیان غریق، موارد ایمنی و بهداشتی و دیگر مسائل ادامه دارد.

رییس گروه ورزش قهرمانی تاکید کرد: شنا از جمله رشته‌های مفید برای تمامی رده‌های سنی به شمار می‌رود، اما باید مباحث بهداشتی در ان را جدی گرفت.

بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

کد خبر 469898

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha