شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
۰ نفر

رییس گروه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: طرح بازرسی و سرکشی از ۶۵ درصد از استخرهای این استان انجام شد و بیشترشان موازین بهداشتی را بخوبی رعایت می‌کنند.

استخر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن تابش فر روز شنبه ۲۳ آذر اظهارداشت: این طرح با همکاری مرکز بهداشت استان، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات‌های شنا و نجات غریق انجام می‌شود و بطور جدی در دستور کار است.

وی اضافه کرد: این استان ۱۲۰ استخر دارد که تعداد ۶۸ استخر در اصفهان است و تعداد باقی مانده در روزهای آینده توسط بازرسان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

رییس هیات نجات غریق و غواصی ادامه داد: با توجه به این که عدم رعایت موازین سلامتی و بهداشت، تعطیلی مقطعی و حتی پلمب استخرها را در به دنبال خواهد داشت و حفظ سلامت ورزشکاران و مردمی که از این اماکن ورزشی استفاده می‌کنند، بیشترین اهمیت را دارد.

وی افزود: توزیع و فروش هرگونه مواد غذایی در محوطه استخرها با توجه به شرایط خاص هوا و امکان این اماکن ممنوع است و فروش باید در بوفه بیرون از محوطه انجام شود، نگهداری مواد غذایی در اطراف استخر بدلیل وجود بخار و گرمای موجود، خرابی آن را در پی دارد، لذا بهره‌برداران استخرها باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.

تابش فر خاطرنشان کرد:  بازدید و سرکشی از استخرها برای بررسی وضعیت آمادگی ناجیان غریق، موارد ایمنی و بهداشتی و دیگر مسائل ادامه دارد.

رییس گروه ورزش قهرمانی تاکید کرد: شنا از جمله رشته‌های مفید برای تمامی رده‌های سنی به شمار می‌رود، اما باید مباحث بهداشتی در ان را جدی گرفت.

بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

کد خبر 469898

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha