رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: توجه نکردن به جلو و عدم رعایت فاصله طولی، بیشترین علت تصادف‌ها در شهر زنجان است.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی اصغر شیرمحمدی شنبه ۲۳ آذر بیشترین سرعت غیرمجاز و تصادفات شهر زنجان را در کمربندی شمالی تقاطع تربیت تا پل امام حسن مجتبی(ع) و پل ولی عصر(عج) به صورت زنجیره ای بیان کرد و افزود: این سوانح به علت عدم توجه به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی است.

وی یادآور شد: تردد خودروهای سواری در سطح شهرهای استان پس از سهمیه بندی بنزین کم نشده و با توجه به اینکه برخی از خودروها ۲ گانه سوز هستند، ترددها همچون روال سابق است.

شیرمحمدی گفت: شهروندان زنجانی برای تردد در داخل شهر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند، خطوط ویژه راه اندازی شده در داخل شهر سریع السیر است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اوج ترافیک در فصول مختلف سال متفاوت بوده ولی در حال حاضر اوج ترافیک در شهر زنجان از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۴ ظهر است.

به گفته شیرمحمدی، ترافیک بعدازظهرها از ساعت ۱۶ آغاز شده و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد.

وی ادامه داد: این ساعت ترافیک در فصل تابستان یک ساعت زودتر آغاز می شود و تا ۱۲ شب نیز ادامه می یابد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در داخل شهر زنجان ۳۵ دستگاه دوربین به غیر از دوربین‌های کنترل سرعت وجود دارد.

او تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات در سطح شهر می توانند با شماره ۱۲۰ تماس برقرار کنند.

کد خبر 469842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha