مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست فومن و دهیاران منطقه آلیان این شهرستان مجروحیت یکی از روستائیان منطقه به علت حمله خرس در ساعات گذشته را تأیید نکردند.

خرس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، اخبار و اطلاعاتی در ساعات اخیر مبنی بر حمله یک خرس به یکی از روستائیان شهرستان فومن در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است که رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست حوزه و دهیاران منطقه آلیان با اعلام عدم تأیید قضیه مذکور از صحت نداشتن آن خبر دادند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فومن با بیان اینکه موضوع حمله خرس به یکی از روستائیان منطقه آلیان را مورد بررسی قرار داده‌ است عنوان کرد: طبق تماس‌هایی که با دهیاران منطقه آلیان شهرستان فومن داشتیم همه آن‌ها موضوع حمله خرس را تکذیب نموده و اعلام کردند که شایعه است.
محمدرضا روشنی با تأکید بر اینکه دهیاران منطقه آلیان شهرستان فومن به طور کلی خبری در مورد حمله خرس به یکی از روستائیان نشنیده بودند تصریح کرد: این صحبتی است که دهیاران کرده‌اند علاوه بر این تاکنون کسی نیز به اداره حفاظت محیط‌زیست فومن مراجعه نکرده و شاکی هم نشده است.

وی مجروح شدن یک فرد و حمله خرس به وی در یکی از روستاهای آلیان فومن را بر اساس اظهارات و صحبت‌های دهیاران تکذیب کرد و اظهار داشت: فعلاً در این‌باره خبر جدیدی به ما نرسیده بنابراین اگر گزارش تازه‌تری در مورد منشأ انتشار خبر حمله خرس پیدا کردیم حتماً مراتب آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

برخی رسانه‌ها در ساعات گذشته از حمله خرس به یکی از روستائیان در توسه‌ کله آلیان فومن که باعث مجروح شدن فرد روستایی شده خبر دادند و گفتند که این فرد به علت جراحات وارده از ناحیه دو پا و یک دست در بیمارستان امام‌خمینی(ره) صومعه‌سرا بستری شده است.

کد خبر 469768

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha