پژوهشگران برتر استان قزوین در آیین اختتامیه هفته نکوداشت پژوهش و فناوری استان، معرفی و از جهاد دانشگاهی قزوین به عنوان دستگاه اجرایی برتر حوزه پژوهش استان قزوین تقدیر شد.  

جهاد دانشگاهی قزوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، آیین اختتامیه هفته نکوداشت پژوهش و فناوری استان قزوین با شعار «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید» در سالن شهدای گمنام (مرکزی) دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.  

در این مراسم آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین، روسای دانشگاه‌های استان، مافی رئیس پارک علم و فناوری، جمعی از مسئولان استان، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان حضور داشتند.  

در این مراسم از بین ۷۰ اثر پژوهشی ارسال شده از سوی گروه‌های مختلف استان به دبیرخانه گرامیداشت هفته پژوهش ۲۴ اثر بعد از داوری‌های انجام شده به‌عنوان پژوهشگران برتر استان معرفی شدند. در بین این ۲۴ نفر ۱۲ نفر از اعضای هیئت‌علمی، دو استاد حوزه، دو فرهنگی برگزیده، دو دانش‌آموز، یک طلبه و پنج دانشجو تجلیل شدند.  

در این بین از «فرشاد پیله چی» رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر استان در حوزه پژوهشی و «علی دل‌زنده» مدیر مرکز خدمات تخصصی هنر و معماری جهاد دانشگاهی قزوین به‌عنوان پژوهشگر برگزیده جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان قزوین با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.  
 

کد خبر 469590

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha