مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
۰ نفر

جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: اولین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم راه اندازی می شود که می توان در معرفی ارزش های این دوران حائز اهمیت است.

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام علی لقمانپور ظهر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه ساری با اشاره به تشکیل سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: در بحث شهدای روحانی و اینکه اولین گردان رزمی دوران دفاع مقدس را مازندرانی ها تشکیل دادند، نقش مازندران برجسته بوده است.

وی ادامه داد: معرفی پیشکسوتان دفاع مقدس در دستور کار قرار گیرد و در زمینه طلبه های رزمنده و شهدای طلبه، کتاب هایی در دست تدوین و نشر است.

جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه قم به موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس مبدل می شود گفت: ساختمان موزه در بهمن ماه افتتاح می شود و برای محتوی آن برنامه ریزی خواهد شد.

وی وسعت موزه دفاع مقدس قم را ۳۲ هکتار بیان کرد و گفت: بنا داریم در این موزه، آثار و ارزشهای روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب معرفی شود.

حجت الاسلام لقمانپور با بیان اینکه سالانه ۲۰ میلیون زائر از ۱۰۲ کشور به قم سفر می کنند گفت: اولین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم راه اندازی می شود و امیدواریم ارزش های واقعی انقلاب را در این موزه به نمایش گذاریم.

وی گفت: پنج درصد موزه مربوط به قم در گذر تاریخ، ۲۰ درصد مربوط به انقلاب اسلامی و ۸۰ درصد ویژه دوران دفاع مقدس با محوریت روحانیان است.

کد خبر 469551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha