مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
۰ نفر

فرماندار بهاباد گفت : در سفر رییس جمهوری و تعدادی از اعضای هیات دولت به استان یزد، ۵۱۰ میلیارد ریال بودجه برای اجرای طرح‌های بهداشتی و عمرانی به این شهرستان اختصاص یافت.

عمران

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدمهدی خانی زاده بهابادی در جمعی اظهارداشت: در راستای ارتقای کیفی خدمات بهداشتی و درمانی، ۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ۳۸ تختخوابی حکیم بهابادی و کلینیک تخصصی بیمارستان  این شهر اختصاص یافت و این مبلغ  را دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی یزد به مدت ۲ سال از محل منابع عمومی هزینه می‌کند.  

وی اضافه کرد: همچنین ۴۵۰ میلیارد برای احداث جاده بهاباد ـ دربند ـ نایبند طبس از توابع خراسان جنوبی تخصیص یافت که منجر به خارج شدن بهاباد از بن بست و اتصال کریدور شرق به مرکز و غرب کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فرمانداری بهاباد، همچنین این مبلغ را شرکت مادر تخصصی  ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سال ۹۸ و ۹۹ هزینه میکند.  

فرماندار بهاباد افزود: برای تکمیل این جاده راهبردی همچنین ۴۵۰ میلیارد ریال دیگر سازمان توسعه و نوسازی و صنایع و معدنی ایران (ایمیدرو) تأمین خواهد کرد.

به گفته خانی زاده در دوره دولت تدبیر و امید اقدامات زیادی از جمله در توسعه زیرساخت های شهرستان انجام شد و در آینده نزدیک شاهد تحقق این مطالبات مردم شهرستان خواهیم بود.

 فرماندار بهاباد در ادامه با تجلیل از حضور پرشور مردم شهرستان در مراسم استقبال از رییس جمهوری در شهر یزد، تاکید کرد: حضور حماسی و ماندگار مردم بار دیگر نشان داد که شهروندان ولایتمدار بهاباد در همه شرایط پشتیبان نظام، رهبری، دولت و خدمتگزاران خود هستند که این موضوع بار مسوولیت را برای ما سنگین‌تر می‌کند.

رییس جمهوری در سفر به استان یزد که ۱۴ وزیر و معاون نیز وی را همراهی می کردند بیش از ۵۰۰ طرح مختلف با ۲۵ هزار میلیارد ریال را افتتاح کرد و عملیات اجرایی تعدادی از طرح ها نیز شروع شد.

در سفر رییس جمهوری  و هیأت دولت به استان یزد، وزیر اطلاعات به عنوان نماینده ویژه آقای روحانی به بهاباد سفر کرد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

کد خبر 469541

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha