چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

درمانگاه شهدای مدافع حرم پلدختر در مراسمی با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

افتتاح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در مراسمی با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و جمعی از مسئولان پلدختر درمانگاه شهدای مدافع حرم سپاه این شهرستان افتتاح شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حاشیه افتتاح این درمانگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: درمانگاه پلدختر پیشتر یک درمانگاه کاملا عادی بود که با کمک خیرین و سپاه قدس در وسط شهر به درمانگاهی شکیل و مجهز توسعه یافت.

سردار مرتضی کشکولی افزود: درمانگاه شهدای مدافع حرم با هدف ارائه خدمات درمانی بسیار مطلوب و با کیفیت به عموم مردم، رزمندگان و خانواده شهدا راه اندازی شده است.

وی یادآورشد: این درمانگاه توسط گروه‌های جهادی شهدای مدافع حرم به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بازسازی شده و توسط مجمع خیران بسیج اصناف اصفهان به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تجهیز شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تجهیزات و ارائه خدمات این درمانگاه شامل دندانپزشکی، پزشک عمومی، اپتومتری، روانشناسی، مامایی اورژانس و تزریقات و ... است.

کشکولی افزود: سعی می‌شود در آینده آزمایشگاه نیز به این درمانگاه  اضافه شود و در صورت امکان با شیفت بندی  طرح انطباق زنان و مردان نیز در این مرکز درمانی پیاده شود.

کد خبر 469533

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha