مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: در عملیات پلیس فراهان ۶ نفر اعضای یک باند سرقت دستگیر شده و به چندین فقره دزدی از اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و مزارع کشاورزی اعتراف کردند.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان فراهان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس و در عملیات ماموران انتظامی کلانتری مرکز شهرستان، ۶ نفر اعضای یک باند سرقت در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به سرقت از اماکن خصوصی، دزدی سیم برق، سرقت از ساختمان های نیمه کاره و مزارع کشاورزی خاطر نشان کرد: بسیاری از اموال مسروقه از مخفی گاه سارقان کشف و به مالباختگان برگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد با اقدامات پیشگیرانه احتمال سرقت را از سارقان سلب کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کد خبر 469457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha