«آفتاب نیمه‌شب» به کارگردانی شهریار بحرانی که برای نمایش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود روایت برهه‌ای حساس و استراتژیک از تاریخ معاصر با موضوع مقاومت اسلامی است.

آفتاب نیمروز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم، «آفتاب نیمه‌شب» به کارگردانی شهریار بحرانی برای نمایش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. تولید این پروژه از آبان ۹۸ در سکوت خبری با مدیریت فیلمبرداری تورج منصوری آغاز و بیش از ۷۰ درصد آن انجام شده است. فیلم توسط ۳ فیلمبردار دوران دفاع مقدس؛ سعید صادقی، مصطفی دالایی و مرتضی اکبری با سه دوربین فیلمبرداری می‌شود. «آفتاب نیمه‌شب» نخستین همکاری بحرانی و منصوری است. همچنین عبدالحمید قدیریان به عنوان مدیر هنری در تولید این فیلم همکاری می‌کند.

بحرانی در جدیدترین فیلم سینمایی خود از فضای بازیگران حرفه ای فاصله گرفته و با دعوت گروهی از بازیگران تئاتر و عده‌ای جوان تازه نفس، شیوه متفاوتی را در پیش گرفته است. بخش‌هایی از فیلم  در سوریه می‌گذرد که به اقتضای داستان، گروهی از بازیگران عرب زبان در آن به ایفای نقش می پردازند. وی که پس از دو دهه با این فیلم به فضا و حال و هوای سینمای دفاع مقدس بازگشته است. وی این بار با روایت برهه‌ای حساس و استراتژیک از تاریخ معاصر به موضوع مقاومت اسلامی پرداخته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «آفتاب نیمه‌شب» سرگذشت مردان بلندبالایی است که پس از پاییز ۶۳ با تلاش و مشقت در روزگار تنهایی و مظلومیت، مجاهدانه جنگیدند.

کد خبر 469449

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha