رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه برتر توسط این سازمان در هشتمین جشنواره کشوری آموزش، پژوهش و فناوری خبر داد.

صنعت و معدن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی میرکو از کسب رتبه برتر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در هشتمین جشنواره کشوری آموزش، پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت برای چهارمین سال متوالی خبر داد.

وی اظهار کرد: بر اساس شاخص‌های ارزیابی و پس از بررسی‌های کارشناسان وزارت متبوع، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان برای چهارمین سال متوالی توانست رتبه نخست و برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن اشاره به شاخص‌های ارزیابی در این جشنواره گفت: اجرای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)، دوره‌های آموزشی برای واحدهای صنعتی و معدنی و صنوف، صدور جواز و پروانه فنی و مهندسی، اجرای دوره‌های مربوط به اصناف و بازاریان در حوزه بهداشت و اجرای قانون نظام صنفی، اجرای طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی، پسادکتری صنعتی از شاخص‌های ارزیابی در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت بود.

میرکو اضافه کرد: اجرای موفق طرح‌های پژوهشی واحدهای فنی و مهندسی و همکاری با دانشگاه‌های استان سمنان به‌منظور ارتباط صنعت با دانشگاه، صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه برای واحدهای صنعتی از مهم‌ترین دلایل کسب رتبه برتر توسط این استان در کشور بوده است.

وی بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته دانشگاه جامع علمی و کاربردی شرکت شیمیایی کلران و شرکت فنی و مهندسی تعاونی هسته دانش‌بنیان فناوران قومس از استان سمنان نیز در این جشنواره در بخش برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در جذب دانشجو و همچنین ارائه طرح‌های فنی و مهندسی در جهت افزایش بهره‌وری و ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان رتبه برتر را کسب کرده‌اند.

اختتامیه هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت هفته آینده با حضور مقامات کشوری در تهران برگزار و در این مراسم از دانشگاه‌ها، واحدهای فنی و مهندسی و سازمان‌ها و دستگاه‌های برتر تقدیر می‌شود.

کد خبر 469434

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha