مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: ۴۰۰ مورد بازرسی استاندارد از نازل‌های سوخت در ۲۰ روز گذشته هم‌زمان با اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و اصلاح مصرف سوخت در استان سمنان انجام شد.

سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس رستمی چهارشنبه ۲۰ آذر افزود: حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با توجه به مشکلات اخیر در ارتباط با گرانی بنزین با نظارت و ارزیابی‌های دقیق در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: سالانه به طور متوسط پنج مرتبه از نظر کمیت و کیفیت توزیع سوخت در جایگاه‌های استان نمونه‌برداری می‌شود اما با توجه به شرایط ویژه در یک‌ماه گذشته طرح نظارت در این بخش تشدید شده است.

مدیرکل استاندارد استان سمنان اضافه کرد: بازرسی‌های انجام شده در یک‌ماه اخیر تنها مربوط به نازل‌های بنزین نبود بلکه نازل‌های گازوئیل، گاز مایع و سی ان جی در استان هم مشمول اجرای طرح نظارتی این اداره کل هستند.

رستمی تصریح کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان در تولید کالا و خدمات به مردم خط قرمز اداره کل استاندارد استان است و با رهیافت‌های علمی و کارشناسی از نابه سامانی‌ها در ارایه خدمات جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: پایش و ارزیابی از روند توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت استان سمنان مستمر است و کارشناسان اداره کل استاندارد استان به صورت سرزده طرح نمونه‌برداری از نازل‌های سوخت را انجام می‌دهند.

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: توجه به کیفیت در ارایه خدمات رکن اساسی برای افزایش رفاه در جامعه است و دستگاه‌های نظارتی از جمله استاندارد با پیگیری‌های هدفمند به دنبال رعایت حقوق مصرف کنندگان هستند.

۵۰۰ نازل در حدود ۴۰ جایگاه عرضه سوخت استان سمنان وجود دارد.

شهروندان برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای تولیدی می‌توانند بارکد زیر علامت استاندارد بر روی کالا را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 469425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha