چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از سوخت‌رسانی بدون وقفه این شرکت در فصل سرما به مناطق سخت‌گذر و برف‌گیر استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌ انجام شده و ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی، شرکت نفت در همه شرایط آمادگی کامل برای پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان را دارد.

سوخت رسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، چهارشنبه ۲۰ آذر گفت: با فرا رسیدن فصل سرما و موج بارش برف و باران؛ سوخت‌رسانی به استان به ویژه مناطق سخت‌گذر و برف گیر استان توسط کارکنان شرکت نفت به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

یاسمی تشریح کرد: در منطقه کرمانشاه ۹۸ هزار خانوار زیرپوشش این شرکت و مصرف کننده نفت سفید وجود دارد که سوخت مورد نیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می شود.

او با بیان اینکه اکنون به صورت روزانه انواع فرآورده‌های نفتی به نقاط مختلف استان ارسال می‌شود، افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتی با بهره گیری از ۳۵۰ دستگاه نفتکش جاده پیما انجام و تمهیدات لازم برای آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی استان در فصل سرما اندیشیده شده است.

یاسمی با بیان اینکه سوخت رسانی باید با کنترل دقیق انجام شود، افزود: حضور موثر روسای نواحی و همکاران در ارائه خدمات مطلوب به مردم در مناطق سخت‌گذر با بازدیدها و نظارت کافی بر عملکرد توزیع کنندگان سوخت در فصل سرما ضروری است.

وی بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه در راستای حصول اطمینان از آسیب‌پذیری حداقلی ناشی از ورود به فصل سرما تاکید کرد.

مدیر شرکت پخش کرمانشاه در خصوص تامین سوخت مناطق سردسیر و سخت‌گذر نیز اظهار داشت: سوخت‌رسانی به این مناطق در حال انجام بوده و مشکلی در خصوص تامین فرآوره نفت سفید وجود ندارد.

در استان کرمانشاه در مجموع ۱۵۴ جایگاه فرآورده نفتی وجود دارد که از این تعداد ۳۷ جایگاه تک منظوره سی ان جی است.

جمعیت ۲ میلیون نفری این استان در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا سکونت دارند.

کد خبر 469383

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha