معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: کانکس‌هایی به منظور استقرار بازرسان بازار و اصناف در نقاط مختلف شهری ارومیه و شهرهای بزرگ استان جاگذاری گردد تا نظارت مستمر بر بازار انجام شود.

نشست

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایرنا، بهنام شهدی چهارشنبه ۲۰ آذر در جلسه شورای تنظیم بازار آذربایجان‌غربی افزود: بحث نظارت مستمر بر بازار و نحوه عرضه کالا و خدمات در اولویت مسوولان امر باشد تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: تمامی تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار باید اندیشیده شود و تیم‌های نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر روند قیمت کالاها در بازار بیش از پیش نظارت کنند.

شهدی تاکید کرد: اگر کمبودی در این خصوص وجود داشته باشد امکان افزایش قیمت در برخی کالاها وجود دارد و باید تامین به موقع اقلام اساسی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اگر کمبودی در بحث تامین نیروی بازرس و خودروهای بازرسی نیز وجود داشت تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در این راستا اقدام‌های لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید شرایط موجود کنترل گردد تا افزایش قیمت بنزین تاثیری در افزایش قیمت دیگر کالاها در بازار نداشته باشد.

شهدی ادامه داد: مردم باید متوجه شوند که نظارت جدی بر بازار صورت می‌گیرد و نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی افزود: برخورد با گران‌فروشی و کم‌فروشی بدون اغماض در اولویت بازرسان باشد و مردم و بازاریان باید بدانند که احکام سنگینی در رابطه با متخلفان صادر می‌شود.

در ادامه این جلسه حاضران نظرهای خود را برای رصد و کنترل دقیق بازار ارائه کردند و تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها سنجیده شد.

همچنین مقرر شد طی یک هفته آینده گزارشی از کیفیت نانوایی‌های سطح استان تهیه و در اختیار اعضای این جلسه قرار گیرد.

کد خبر 469378

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha