چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
۰ نفر

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به برپایی نمایشگاه شب یلدا در بندرعباس، گفت: در این نمایشگاه کالاها به صورت مستقیم و ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود.  

نمایشگاه شب یلدای بندرعباس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد عباسی روزچهارشنبه ۲۰ آذر در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: هر سال در روزهای پایانی فصل پاییز و در آستانه آیین سنتی شب یلدا با افزایش تقاضای عمومی برای برخی کالاها از جمله انواع آجیل، شیرینی و میوه‌های مرسوم در سطح بازار مواجه می‌شویم و از همین رو نیز به منظور تنظیم بازار و پیشگیری از هرگونه افزایش قیمت این نمایشگاه برپا شده است.  

وی افزود: این نمایشگاه از ۱۷ آذرماه در ۲۸۰ غرفه برپا شده و تا ۲۱ آذرماه ادامه دارد.  

عباسی بیان داشت: در این نمایشگاه علاوه بر آجیل و شیرینی، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مانند گوشت قرمز، مرغ، روغن، برنج و حبوبات نیز عرضه می‌شود.  

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: از آنجا که فلسفه برگزاری نمایشگاه‌ها حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم کالا با سطح قیمتی پایین است، تمامی اقلام عرضه شده در این نمایشگاه با ۱۵ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.  

عباسی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا ۲۱ آذر از ساعت ۱۶: ۳۰ تا ۲۲: ۳۰ به محل نمایشگاه‌های دایمی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار مراجعه کنند.  
 

کد خبر 469341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha