علیرضا پناهیان گفت: هیچ تفاوتی بین نمایندگان مجلس لیبرال مسلک با داعشی‌ها نیست چرا که یکی خنجر را از رو و دیگری خنجر از زیر بسته است.

پناهیان

به گزارش همشهری آنلاین، مهمترین بخش‌های اظهارات علیرضا پناهیان در دومین یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق و دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار کرد به نقل از ایرنا به شرح زیر است:

* هر مکتب و مرامی که ضد محبت است، مقابل ملت ما ایستاده است و امروز اینها داعشی‌ها، روشنفکران غرب زده و لیبرال‌ها هستند.

* نمایندگان مجلسی که همفکر با غرب گرایان هستند هیچ تفاوتی با داعشیان ندارند و هر دو خون ریز هستند. سند ما سخنان امام خمینی(ره) در سخنرانی‌های ایشان است چرا که ایشان ۱۱ بار از کلمه لیبرال‌ها استفاده کرده اند که در صحیفه امام موجود است؛ در مصاحبه سال ۱۳۵۷ در پاریس نیز به کلمه لیبرال و منافقین اشاره کردند و هیچ تفاوتی بین این دو قایل نشدند. یکی در جنگ، با اسلحه زنان و کودکان را به اسارت می برد و دیگری با کنسرت و ابزار جهنمی تهاجمی همین اقدام را انجام می دهد که هر دو دشمن محبت هستند.

* سبک زندگی غربی محبت را از بین می‌برد، اما سبک زندگی اسلامی موجب عاشقی می شود؛ دختران، پسرانی را انتخاب می کنند که اهل دین و ایمان باشند.

* بی بند و باری موجب از بین رفتن محبت و عشق می شود و متاسفانه در کشور ما حتی نتوانستیم از طریق رسانه ملی فیلم هایی بسازیم که بیانگر این مهر و محبت باشد. همچنین سلبریتی هایی که مظهر تهاجم فرهنگی هستند در بین مردم به پایگاه‌های اجتماعی همان نمایندگان غربگرا تبدیل شده‌اند که هیچ فرقی با داعشی ها ندارند.

شورای نگهبان نیز در ۳۰ سال گذشته انتخابات را به وضعی رسانده که همیشه رقابت بین غرب‌زده‌ها و غیر غرب‌زده‌ها است. در هیچ نقطه‌ای از جهان انتخابات میان افرادی که نظام را قبول دارند و آنهایی که نظام را نمی‌پذیرند، برگزار نمی‌شود و دلیل اصلی آن اقدامات فرهنگی است که تاکنون انجام نداده‌ایم.

* لیبرال ها و به ویژه نمایندگان لیبرال در کشور ما از داعش دفاع می کردند و دستان آنها نیز به خون شهدای مدافع حرم آغشته است.

مجلس شورای اسلامی باید از وجود چنین نمایندگانی پاک شود و شورای نگهبان عرصه جامعه را از لیبرال های غرب زده تطهیر کند.

* باید به دین محبت بیشتر بها دهیم؛ هرچیزی ضد محبت بود مقابل آن ایستادگی کنیم؛ اگر موسیقی محبت می آورد که خوب است، اما اگر ضد محبت است آن را کنار بگذاریم.

کد خبر 469302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    7 13
    عجب تحلیل افتضاحی ...خدایا ما را از هرچی شوت بیسواد نجات بده
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    7 13
    این بابا خودش ی پا ابوبکر بغدادیِ