سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۴ طرح در محلات هدف بازآفرینی شهری استان در حال اجرا بوده که تا به امروز چهار طرح آن تکمیل شده است.

محله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رضا خالقی امروز با اعلام این خبر افزود: بیش از ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان لرستانی در بافت های ناکارآمد و سکونت‌گاه‌های غیررسمی زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار هکتار بافت ناکارآمد میانی، سکونتگاه غیررسمی و بافت تاریخی در سطح شهرهای لرستان شناسایی شده است، ادامه داد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این سکونت‌گاه‌ها  انجام طرح بازآفرینی شهری در این مناطق ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان  بیان کرد: امسال ۱۴ طرح در محلات هدف بازآفرینی شهری  استان در حال اجرا بوده که تا به امروز چهار مورد از آنان تکمیل شده است.

خالقی با اشاره به این‌که در مناطق ناکارآمد شهری شاهد کمبود امکانات فرهنگی، خدماتی و بهداشتی هستیم، تصریح کرد: برای رفع این مشکل بایستی در این مناطق پروژه های فرهنگی، آموزشی، خدماتی و بهداشتی زیادی انجام شود.

وی گفت: امسال عملیات اجرایی احداث مدرسه ۹ کلاسه محله درب‌دلاکان در آغاز شده است. علاوه بر مورد ذکر شده به دنبال این هستیم که تا پایان سال پروژه‌های کانال سنگی جمع‌آوری آب‌های سطحی کرگانه و کانال دفع آبهای سطحی فلک‌الدین را نیز تکمیل کنیم.

کد خبر 469250

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha