مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
۰ نفر

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: بازرسان و ناظران این اداره کل در جریان بازرسی از واحد های تولید فراورده های مشمول استادارد اجباری، چهار نوع واحد تولیدی بتن و شن و ماسه را به دلیل نقض قوانین استاندارد پلمب کردند.

استاندارد سازی واحدهای تولیدی

به گزارش همشهری آ“لاین به نقل از ایرنا، مهناز همتی سه‌شنبه نوزدهم آذر افزود: این واحدهای تولیدی بتن آماده و شن و ماسه در شهرستان های ایوان و مهران به دلیل نداشتن پروانه استاندارد و عدم رعایت استانداردها پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: استانداردسازی محصولات و تولیدات مصالح ساختمانی ضروری بوده و باید در زمینه معرفی واحدهای تولید بتن آماده غیر استاندارد در سطح استان اقدامات لازم انجام گیرد.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: شاخص کیفیت ساختمان‌ها را می‌توان بر حسب نوع سازه و کیفیت مصالح ساختمانی به کار رفته در آن‌ها مورد ارزیابی قرار داد و این مهمترین عامل مقاومت و ایستایی ساختمان‌ها در مقابل عوامل خارجی و تهدیداتی مانند زلزله است.

همتی، هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد را خیانت در حق مردم و مصرف کنندگان برشمرد و گفت: اداره‌ کل استاندارد استان ایلام با جدیت و بدون کمترین اغماض، با متخلفان و تولیدکنندگان محصولات فاقد کیفیت برخورد می‌کند.

وی از معرفی ۲۳ فقره پرونده حقوقی واحدهای متخلف ایلام به مراجع قضایی استان در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: این اداره کل با جدیت و قاطعیت در تمام حوزه‌های مربوطه نظارت و پیگیری خواهد داشت.

سال گذشته ۱۲۶ واحد تولیدی فعال استان زیر پوشش اداره کل استاندارد ایلام قرار گرفت.

کد خبر 469230

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ایلام

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha