مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
۰ نفر

فرماندار قرچک گفت: به منظور تعیین تکلیف پروژه مسکونی هزار واحدی سبحان، با عزم جمعی مسئولان شهرستان در حال پیگیری و تعیین تکلیف این پروژه هستیم.  

سبحان قرچک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بهمن خطیبی ظهر سه شنبه ۱۹ آذر در جلسه تعیین تکلیف پروژه یک هزار واحدی «سبحان» قرچک، استان تهران گفت: به منظور تعیین تکلیف پروژه مسکونی هزار واحدی سبحان، با عزم جمعی مسئولان شهرستان و مالک پروژه، مواردی در دست اقدام است که درصورت بهره‌برداری از پروژه، شاهد رونق شهری منطقه و استفاده بهینه از سرمایه‌های ملی خواهیم بود.  

فرماندار قرچک گفت: با ادارات خدمات رسان نیز جلسه‌ای ترتیب خواهیم داد تا پروسه انجام وظایف هر اداره طولانی نشود و همه دست به دست هم دهیم تا مردم در این واحدها ساکن شوند.  

وی افزود: بیش از ۱۰ سال است که این پروژه ساخته شده در مساحت ۶۳ هزار متر مربع و زیبنده شهرستان این است که به مرحله بهره‌برداری برسد.  

خطیبی ادامه داد: تعیین تکلیف این پروژه از مطالبات مردمی است و همچنین استاندار پیگیر است و بایستی از برگزاری این جلسات خروجی حاصل و عایدات نصیب شهرستان و مردم منطقه شود.  

فرماندار قرچک افزود: شرایط را برای واگذاری واحدها تسهیل کنیم و اگر نیاز باشد با بانکها هم وارد مذاکره و از آنها برای مشارکت در تحویل واحدها کمک خواهیم خواهیم گرفت

وی گفت: درنظر گرفتن فضای آموزشی در این پروژه اهمیت دارد چراکه تراکم دانش آموزی در قرچک بالاست و با کمبود فضاهای آموزشی مواجه هستیم

در ادامه شهردار قرچک نظرات کارشناسی از حیطه شهرسازی و ایجاد سرانه‌های شهرنشینی از جمله فصلی سبز، فرهنگی و... را ارائه داد و قول مساعد داد که بمنظور تعیین تکلیف پروژه وظایف قانونی شهرداری در اسرع وقت انجام شود.  

کد خبر 469189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha