سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

مدیرکل استاندارد استان کردستان گفت: کودکان سنندجی حق دارند در مهدهای خود تجهیزات بازی استاندارد داشته باشند.

بازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ژیلا یزدانی، امروز سه شنبه(۱۹ آذر) در کمیته هماهنگی استانداردسازی تجهیزات بازی مهدهای کودک عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم شرایطی را در مهدهای کودک برای کودکان فراهم کنیم که برای آنها خاطره‌ای خوش به جای بماند.

وی افزود: اداره کل استاندارد آمادگی دارد به سهم خود با همیاری و همراهی با مدیران دلسوز مهدهای کودک، این وظیفه خطیر را در راستای کمک به استانداردسازی تجهیزات تفریحی مهدهای کودک انجام دهد.

مدیرکل استاندارد استان کردستان عنوان کرد: خوشبختانه کارشناسان استاندارد همواره با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط وضعیت استانداردسازی تجهیزات تفریحی مهدهای کودک استان را زیر ذره‌بین خود قرار داده و تا آنجا که توانسته از نصب تجهیزات بازی غیر استاندارد در این اماکن جلوگیری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به وضعیت مناسب در زمینه استانداردسازی تجهیزات تفریحی مهدهای کودک، از اداره‌کل بهزیستی استان درخواست می شود ضمن حضور در بازرسی های مشترک از مهدهای کودک، همکاری لازم را با استاندارد جهت برگزاری دوره آموزشی استاندارد تجهیزات تفریحی برای مدیران مهدهای کودک استان داشته باشد.

کد خبر 469120

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha