سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: برای رفع مشکل بیکاری در استان به جای سرمایه‌گذاری در صنایع بزرگ مانند پتروشیمی، بایستی بر روی حمایت از کسب وکارهای خرد سرمایه گذاری کنیم.

صنعت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بختیار رازانی با اعلام این خبرافزود: مهم‌ترین مشکلاتی که واحدهای صنعتی استان با آن‌ها مواجه هستند شامل نقدینگی و مشکلات مرتبط با سازمان‌های تامین اجتماعی و امور مالیاتی است.

وی با بیان این‌که با اقدامات انجام‌شده ۱۹ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در استان احیا شده است، ادامه داد: برای نوسازی این واحدها ماشین‌آلات آنان را بازسازی کرده‌ایم؛ همچنین در بعضی از این واحدها محصولی جدید جایگزین محصول تولید شده قبلی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان کرد: برای رفع مشکل بیکاری در استان به جای سرمایه گذاری در صنایع بزرگ ماننند پتروشیمی، بایستی بر روی حمایت از کسب وکارهای خرد سرمایه‌گذاری کنیم.

رازانی با اشاره به این‌که در کسب‌وکارهای کوچک به ازای هر پنج میلیون تومان یک شغل ایجاد می‌شود، تصریح کرد:، اما صنایع بزرگ برای ایجاد هر شغل بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ برابر این مقدار باید هزینه کرد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل صنایع کوچک، ضعف آن‌ها در دریافت تسهیلات بوده لذا در همین راستا بایستی دولت حمایت‌های لازم را برای آن‌ها انجام دهد.

کد خبر 469106

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha