رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: قول دادند به برترین‌های مسابقات پاراآسیایی سکه بدهند و الآن با افزایش قیمت، سکه را به وجه نقد تبدیل کرده‌اند.

ورزش معلولان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «پاداش مدال‌آوران سمنانی در رقابت‌های آسیایی چه شد؟ » از مسؤولان پرسیده‌اند که در این زمینه چه کرده‌اند.

در این سوژه آمده است: «ما شماری از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا هستیم؛ پیش از اعزام به مسابقات، وزارت ورزش و مسؤولان کشور قول اهدای سکه به نفرات برتر را مطرح کردند.

ما جانانه در میدان جنگیدیم و کاروان با سربلندی به کشور بازگشت؛ اما وعده مسؤولان پس از گذشت چندین ماه محقق نشد.

مدال‌های نقد و پاداش‌ها حق ماست. انتظار ما ورزشکاران و مدال‌آوران کشور از خبرگزاری مردمی فارس همراهی و احقاق این خواسته به‌حق است؛ لطفاً همراه ما باشید»؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

سیدابوالفضل مرتضوی، رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: چهار سالن در سمنان، دامغان، گرمسار و شاهرود وجود دارد تا ورزشکاران جانباز و معلول از این امکانات استفاده کنند.

وی بیان کرد: باشگاه‌های ما نگاه خوبی ندارند؛ آنها فکر می‌کنند هیأتی برپا شده و می‌خواهند برای اعزام آنها به مشهد مقدس پولی جمع کنند و هنوز نگاه به ورزش جانبازان و معلولان در باشگاه‌ها جا نیفتاده است.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان سمنان بیان کرد: فدراسیون جانبازان و معلولان به‌تنهایی در مسابقات جهانی و آسیایی با اتکا به ظرفیت‌های موجود، بیشتر از ورزشکاران سالم مدال‌های رنگارنگ کسب می‌کند.

مرتضوی بیان کرد: هر سال از استان سمنان بدون استثنا سه تا چهار ورزشکار پاراآسیایی در رشته‌های مختلف داریم و این توقع می‌رود که از ورزش جانبازان و معلولان حمایت شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه دیران به قول‌هایی که دادند عمل نکرده‌اند؛ مسؤولی موفق است که به قول‌هایش عمل کند.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: قول دادند به برترین‌های مسابقات پاراآسیایی سکه بدهند؛ الآن با افزایش قیمت، سکه را به وجه نقد تبدیل می‌کنند که این رفتار شایسته نیست و این حرکات ورزشکاران ما را دل سرد می‌کند.

مرتضوی بیان کرد: رسانه‌ها هم باید طلب ما را بدهند و بدهکاری‌هایشان را به هیأت جانبازان و معلولان پرداخت کنند؛ این بدهی همین گزارش‌ها و قلم‌زنی در بیان مشکلات پیش روی ورزشکاران معلول است تا از این طریق مشکلات پیرامون ورزشکاران معلول به‌ویژه در مسیر قهرمانی رفع شود.

وی گفت: در جذب اسپانسر مشکل داریم؛ اعتبارات اختصاصی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به هیأت ما کم است و مجبوریم در تأمین مابقی اعتبارات و هزینه‌ها از اسپانسرها، دوستان و آشنایان کمک بگیریم.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: برخی‌ها در تهیه لباس ورزشکاران کمک و بعضی از دوستان هزینه اعزام تیم‌ها را پرداخت می‌کنند.

مرتضوی بیان کرد: بررسی وضع ورزش معلولان آینه شفافی از مشکلات را پیش روی ما می‌گذارد؛ ورزشکاران جانباز تنها در بعد تفریحی فعالیت دارند و نیاز به توجه مسؤولان در این بخش هم وجود دارد.

کد خبر 469097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha