سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین از رفع تصرف ۳۷هزار متر مربع از اراضی ملی واقع در پلاک موسوم به حسین آباد بخش جوادآباد این شهرستان خبرداد.  

رفع تصرف ورامین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  مهر، اصغر سپه وند صبح سه شنبه ۱۹ آذر با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران حاضر در اداره منابع طبیعی شهرستان ورامین، استان تهران اظهار داشت: متصرف پس از تصرف این اراضی اقدام به شخم و شیار غیرقانونی کرده بود که با پیگیری‌های به عمل آمده حکم قطعیت یافته از سوی مراجع قضائی مبنی بر رفع تصرف صادر که با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان و نیروی انتظامی این اراضی بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.  

وی رویکرد پیشگیرانه در حفاظت از اراضی ملی را اولویت مهم منابع طبیعی در اقدامات حفاظتی دانست و تصریح کرد: با توجه به اهمیت عرصه‌های منابع طبیعی، نظارت بر این عرصه‌ها به صورت مستمر توسط اکیپ‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی انجام می‌شود و با هرگونه دست‌اندازی و تصرف غیرقانونی به اراضی ملی و منابع طبیعی به شدت برخورد خواهد شد.  

این مسئول منابع طبیعی شهرستان ورامین با اشاره به تعامل خوب و موثری که با دستگاه قضائی وجود دارد خاطر نشان کرد: برخورد صریح و بدون اغماض با متصرفان غیر قانونی و اجرای احکام صادره مورد تأکید دستگاه قضائی و مجموعه منابع طبیعی می‌باشد.  

سپه وند یادآور شد: شهرستان ورامین دارای ۲۲۰هزار هکتار اراضی ملی است که حدود ۱۹۶هزار هکتار آن جزو مراتع محسوب می‌شود.  

کد خبر 469096

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha