دبیر هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: «نازین پاشازاده»، دختر تنیسور ارومیه‌ای در رده‌ سوم رنکینگ زیر ۱۰ سال دختران کشور قرار گرفت و چهارمین تنیسور برتر این شهر در سطح ایران لقب گرفت.

تنیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  حسین زرطلب دبیر هیات تنیس آذربایجان‌غربی سه‌شنبه ۱۹ آذر گفت: رده‌بندی دختران نونهال زیر ۱۰ سال کشور در سال جاری از سوی کمیته مسابقات فدراسیون اعلام شد و بر این اساس پاشازاده با کسب ۹۳۵ امتیاز پس از تنیسورهایی از کرمان و قزوین در رده‌ سوم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در جدول رنکینگ زیر ۱۰ سال دختران، ۵۹ تنیسور حضور دارند، بیان کرد: «فریماه فرحی‌مقدم» از کرمان با یک هزار و ۲۹۵ امتیاز در رده نخست است و «فردوخت علیمی» از قزوین با یک هزار و ۲۱۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

زرطلب اضافه کرد: طی روز گذشته نیز «هستی نوری و رومینا زینالی» ۲ دختر تنیسور ارومیه‌ای به ترتیب با کسب ۸۴۵ و ۸۰۵ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم رنکینگ زیر ۱۴ سال دختران کشور قرار گرفتند.

دبیر هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: همچنین طی چند روز گذشته نیز بر اساس اعلام فدراسیون «امید اصغری» تنیسور جوان ارومیه‌ای با کسب  ۱۲۰۸.۵ امتیاز بالاتر از دیگر حریفان در رده نخست جدول رده سنی زیر ۱۸ سال پسران کشور قرار گرفت.

اردیبهشت و تیرماه امسال نازین پاشازاده در رده سنی زیر ۱۰ سال به ۲ مدال نقره و ۲ مقام نایب قهرمانی ایران رسید.

آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه یکی از قطب‌های رشته تنیس در سطح ایران است؛ حضور «شهرزاد بانی‌سعید»، تنیسور جوان ارومیه‌ای در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی از دیگر افتخارات این شهر در سطح ملی است.

کد خبر 469060

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha