مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره مشکلات به وجود آمده در پی ایجاد وقفه در پرداخت کارانه کارکنان بیمارستان الزهرا گفت: مسئولان در تلاش هستند تا بدون ایجاد خللی در روند فعالیت کارکنان بیمارستان کارانه آن‌ها پرداخت شود.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، جمعی از کارکنان بیمارستان الزهرا اصفهان در اعتراض به پرداخت نشدن کارانه و اضافه کاری عقب مانده در محوطه بیمارستان تجمع کرده و اعتراض خود را نشان دادند.

کارکنان این بیمارستان معتقد هستند اضافه کاری و کارانه آن‌ها در ۹ ماه گذشته پرداخت نشده است و حتی در ماه‌های گذشته ناهار آن‌ها نیز حذف شده است و همچنین مبلغی بابت شیفت اضافه کاری آن‌ها پرداخت نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره معوقات کارکنان بیمارستان الزهرا اظهار داشت: متاسفانه مطالبات انباشت شده از سال ۹۶ است که حجم بسیار بالایی را شامل می‌شود که مربوط به سازمان‌های بیمه‌گر است.

آرش نجیمی ادامه داد: مسئولان در تلاش هستند تا بدون ایجاد خللی در روند فعالیت کارکنان بیمارستان کارانه آن‌ها پرداخت شود تا مشکلات به وجود آمده مرتفع شود.

مرکز آموزشی و بیمارستان الزهرا اصفهان، با مساحت ۲۷ هکتار و دارا بودن ۹۵۰ تخت مصوب با بیش از ۲۶۰۰ پرسنل در حال فعالیت است که ماهیانه در حال ارائه خدمت به ۷ هزار بیمار بستری و ۴۰ هزار بیمار سرپایی است.

کد خبر 469044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha