سرپرست سازمان صمت استان، گفت: تعداد ۲۵ مرکزغیرمجاز شارژ " ال پی جی " در زاهدان تعطیل شده است.

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان وبلوچستان برنصب دستگاه کارتخوان درمراکز عرضه و خودروهای عرضه کننده سیلندر گازمایع استان، افزایش تعداد خودروهای توزیع کننده سیلندرگاز مایع در سطح شهر و توجه ویژه به توزیع به موقع اشتراک تاکید شد.

در دیدار حدادی، رئیس شرکت پرسی ایران گاز کشوربا محمودرضا رحمتیان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برنصب دستگاه کارتخوان درمراکز عرضه و خودروهای عرضه کننده سیلندر گازمایع استان، افزایش تعداد خودروهای توزیع کننده سیلندرگاز مایع در سطح شهر و توجه ویژه به توزیع به موقع اشتراک تاکید شد.

او ادامه داد: خواسته ما به جهت اینکه سیلندرگاز به مشترکین و مصرف کنندگان خانگی به موقع برسد و تمامی شرکت‌های موزع گازمایع باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

رحمتیان افزود: با توجه به شرایط پیش آمده به تمامی شرکت‌های توزیع کننده‌ی گاز مایع در استان ابلاغ گردیده ودرصورتیکه نتوانند نسبت به جذب سهمیه گاز آذرماه اقدام کنند پرونده تخلف، عدم اجرای تعهد تشکیل و جهت صدورحکم به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

او ادامه داد: یکی از عمده مشکلات بوجودآمده تغییرمصرف و استفاده گاز در سایرمصارف از جمله گرمایشی و خودروهایی که مجهز به سیستم گاز مخزنی " ال پی جی " به صورت غیرقانونی شده اند می‌باشند که می‌تواند خطرات جانی راهم جهت دارندگان این خودروها داشته باشد.

رحمتیان افزود: بازدیدهای گسترده‌ای توسط بازرسان این سازمان از سطح بازار و مراکز شارژ " ال پی جی " صورت پذیرفت و بالغ بر ۲۵ مرکز شارژ غیرمجاز " ال پی جی " دراین زمینه تعطیل و به ان‌ها ابلاغ گردیده به هیچ عنوان حق شارژ مخازن نص شده برروی خودروها را نداشته و درصورت مشاهده خریدوفروش برخلاف ضوابط با آنهابرخورد خواهد شد.

محمدقاسمی T معاون اموربازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز دراین جلسه، ابراز داشت: طی گشت‌های مشترک برگزار شده با حضور نمایندگان فرمانداری، دادستانی، تعزیرات، نیروی انتظامی و استاندار تعداد ۴ دکه فروش غیرمجاز سیلندرگاز با تخلف گرانفروشی به میزان ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال شناسایی شدند و ۸۵ سیلندر ۱۱ کیلویی نیز توقیف و دراختیار شرکت پرسی ایرانگاز قرار گرفته است.

حدادی مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز ایران نیز در این جلسه متعهد شد که با قیدفوریت در زمینه مطالبات خواسته شده از سوی مردم و مسئولین اقدام نماید و بیان داشت: توزیع اشتراکی سیلندرگاز مایع بهترین روش برای رسیدن گاز مایع به دست خانوارها و مصرف کنندگان واقعی است.

او افزود: شرکت پرسی ایران گاز ۱۰۰ هزار اشتراک در استان درادکه از این ظرفیت می‌توان جهت خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده نمود.

حدادی تصریح کرد: بزرگترین مخزن ذخیره سازی ریلی کشور را در زاهدان طی سال‌های گذشته راه اندازی نموده ایم و ۱۵۰ دستگاه نیسان برای توزیع شهری گاز در استان داریم و در کل کشور نیز ۵ هزار عامل توزیع و ۳ هزار نماینده‌ی توزیع در روستاها و بخش‌های عشایری، صنعتی و صنفی کارخدمات رسانی را انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز کشور افزود: درقبال تمامی مردم سیستان و بلوچستان مسئولیت داریم و با تمام توان آن را اجرایی خواهیم کرد و از تعداد کل ۶۰ واگن دراختیار این شرکت در سراسرکشور تعداد ۱۵ واگن اختصاص به حمل گازمایع از اصفهان به زاهدان را اختصاص خواهیم داد.

او درپایان، تصریح  کرد: پس از افزایش قیمت بنزین درکشور مصرف گازمایع ۲ و نیم برابرافزایش پیداکرده و برای اینکه در سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه خودروهای زیادی مخازن گازمایع " ال پی جی " نصب کرده اند بتوانیم مدیرت کنیم باید جایگاه‌های سوخت " ال پی جی " ایجادگردد تا صف خودروها از توزیع خانوارها جداشود.
 

کد خبر 468910

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha